پخش زنده
امروز: -
همزمان با دوازدهم محرمالحرام و سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع)، اجتماع بزرگ عاشوراییان بافق به میزبانی روحانیون و طلاب شهرستان در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم برای سومین سال متوالی است که به همت دفتر امام جمعه بافق برگزار میشود و طلاب و روحانیون حوزههای علمیه شهرستان، میزبان عزاداران حسینی بودند.
این اجتماع با هدف پاسداست شعائر حسینی و فرهنگ عاشورا برگزار شد و هیئتهای مذهبی شهرستان بافق با حضور پرشور خود به عزاداری و سینهزنی پرداختند.
اجرای آیین سنتی جوش دوره و سنگزنی توسط هیئت حبیببنمظاهر (ع) از بخشهای شاخص این مراسم بود.
در پایان نیز عزاداران حسینی با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل و جنایات خبیثانهشان نشان دادند.